Recifean life

11 juni 2013 - Recife, Brazilië

Eita! Het is echt veel te lang geleden dat ik hier iets op geschreven heb! Ik heb alweer zoveel dingen gedaan dat ik me waarschijnlijk de helft nu zo snel even niet kan herinneren. Ik was even vergeten dat ik een reislog heb, maar het geeft ook aan dat ik mijn leven hier nu meer als echt wonen begin te zien in plaats van reizen, wat ik op zich een goed teken vind. Ik voel me helemaal thuis in Recife, heb mijn vaste vrienden groepje (alhoewel Cameron, de andere NL intern, nu wel Recife heeft verlaten omdat zijn stage afgelopen was) en mijn huis is ook gewoon helemaal mijn huis met nog steeds een top huisgenoot :)!

Mijn stage bij Cultura Inglesa is ook nog steeds heel leuk, alhoewel er nu geen evenementen meer te organiseren zijn, dus is het vrij rustig. Maar iedereen is super aardig, ik spreek al een stuk beter Portugees en de kindjes zijn echt super lief! Ik zal proberen om eraan te denken nog wat foto´s te maken deze week, aangezien dit de laatste week wordt van het semester van de studenten. Wat ik de laatste week van mijn stage ga doen hier, daar ben ik zelf ook heel benieuwd naar haha.

Er zijn afgelopen week 23 nieuwe interns aangekomen. Allemaal wel weer sociale stages, wat betekend dat ze maar 6 tot 8 weken blijven. Ik overleef iedereen hier, ik heb by far de langste stage, dus ik heb niet met alle interns evenveel contact gehad. Maar van de 23 zijn er drie hele aardige Egyptische meisjes die ik vorige week heb ontmoet en vandaag is er een soort meeting met alle interns, dus ga ik weer heel veel nieuwe mensen ontmoeten!

Ik ben de afgelopen weken ook meerdere weekenden weggeweest. Ik heb al wat foto´s op mijn facebook gezet, dus nu zal ik er ook een verhaaltje bij vertellen. Dat moet wel later, want ik moet nu weer even aan het werk haha. Wordt vervolgd!